DEUTER AIRCOMFORT FUTURA SYSTEM
To system zbudowany z siatki oddzielającej plecy od plecaka. Stelaż - wykonany z elastycznej stali stanowi "serce plecaka". Siatka która jest rozpięta na stelażu umożliwia wyjątkowo efektywną cyrkulację powietrza pomiędzy plecami a plecakiem w trzech kierunkach. Renomowany Instytut w Hochenstein potwierdził, iż zastosowanie oryginalnego systemu z siatką firmy Deuter, redukuje potliwość o 25 procent. Badania dowiodły również, iż System Aircomfort pozwala podczas wysiłku obniżyć temperaturę ciała o około 3 stopnie Celsjusza. Ta zależność ma istotny wpływ na obniżenie tętna a tym samym na odciążenie układu krążenia i zachowanie większych rezerw energii.Dzięki głęboko osadzonym pasom nośnym i zastosowanym trokom stabilizującym (w górnej części pasów nośnych), plecak można w odpowiedni sposób wypozycjonować i dostosować do długości pleców. Miękkie poduszki w dolnej części systemu, ulepszają dopasowanie plecaka, odciążają ramiona i podnoszą komfort podczas marszu. W większych modelach z zastosowaniem Systemu Aircomfort, nadano nowy kształt tej części systemu która obejmuje dół pleców poprzez dodatkowe wypełnienie jej pianką 3D-AirMesh, dzięki temu plecak lepiej przylega a biodra przy zapiętym pasie jeszcze lepiej odbierają ciężar z ramion.

  1. Miękko i anatomicznie wykonane pasy nośne, pokryte tkaniną 3D-AirMesh.
  2. Dodatkowe troki umożliwiające wypozycjonowanie i ustabilizowanie plecaka oraz wyregulowanie do długości pleców.
  3. Otwarta przestrzeń dla niezakłóconej cyrkulacji powietrza w trzech kierunkach.
  4. Stelaż plecaka, wykonany ze specjalnego rodzaju stali pozwalającego zachować elastyczną i lekką strukturę szkieletu oraz jednocześnie nadający odpowiednie napięcie siatce.
  5. Wypełniony wkładkami wentylacyjnymi pas biodrowy, anatomicznie uformowany, zapewniający wygodę oraz stabilność.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel