Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Aktualności

2024
LOGO ORTOVOX

3+ AVALANCHE TRANSCEIVER

SERWIS DETEKTORA LAWINOWEGO

ORTOVOX 3+

Producent Ortovox infomuje, iż zaprzestał oferować usługi naprawy detektorów 3+ występujących w kolorach zielonym, szarym i czarnym. W dalszym ciągu możliwa jest diagnostyka oraz aktualizacja oprogramowania tych detektorów.

ORTOVOX 3+

Dla modelu 3+ występującego w kolorze niebieskim w dalszym ciągu prowadzony jest serwis naprawczy.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt mailowy: serwis@bakosport.pl lub telefoniczny: 22 773 33 10.

2022
LOGO ORTOVOX

ZOOM+ AVALANCHE TRANSCEIVER

AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA DETEKTORA

ORTOVOX ZOOM+

Producent Ortovox zaprasza wszystkich użytkowników detektora lawinowego ZOOM+ do aktualizacji oprogramowania urządzenia za pośrednictwem Centrum Serwisowego Ortovox. Jest to standardowe działanie producenta mające na celu utrzymanie wysokiego poziomu funkcjonalności detektora.

Jak zaktualizować ORTOVOX ZOOM+?

  1. Załóż konto na stronie Centrum Serwisowego Ortovox:
    ortovox.com/pl-en/service-card/login.
  2. Aktywuj konto za pośrednictwem linku aktywującego z wiadomości zwrotnej otrzymanej na maila.
  3. Zapisz swoje urządzenie w zakładce: Zarejestruj produkt.
  4. Rejestracja urządzenia zostanie potwierdzona drogą mailową.
  5. Następnie prześlij swoje urządzenie (na swój koszt) do krajowego dystrybutora Ortovox.
    Adres wysyłki: BAKOSPORT, ul. Bukowiecka 92, 03-893 Warszawa, z dopiskiem AKTUALIZACJA ZOOM+. Do przesyłki dołącz potwierdzenie rejestracji urządzenia wraz z numerem telefonu i adresem e-mail.
  6. Po dokonaniu aktualizacji w Centrum Serwisowym Ortovox w Niemczech, krajowy dystrybutor odeśle urządzenie pod wskazany adres.

UWAGA: Aktualizacja detektora jest bezpłatna, ale koszty wysyłki ponosi właściciel urządzenia. Procedura aktualizacji detektorów trwa ok. 2 miesiące!

Za odesłanie detektora dystrybutor pobiera opłatę w wysokości: 24,60 zł (kurier DPD).

Do paczki z urządzeniem prosimy dołączyć adres wysyłkowy (z adresem mail oraz numerem telefonu).

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt mailowy: serwis@bakosport.pl lub telefoniczny: 22 773 33 10.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel